TOUR SALE! Spar op til 50 % her

Reklamation

Reklamation

Når du handler hos Cykelgear, har du 24 måneders reklamationsret efter købeloven. Det betyder, at hvis varen har en mangel, tilbyder vi dig enten få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen - alt afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af almindelig slitage, fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvis du modtager en vare, som er beskadiget ved modtagelse, har du 14 dage til at rette henvendelse til os.

 

Sådan foretager du en reklamation

Her er de steps, du skal igennem, hvis du vil foretage reklamation på en vare:
 

  1. Send en mail til [email protected] med dit ordrenummer og en forklaring på problemet
     
  2. Vedhæft meget gerne et billede af fejlen
     
  3. Afvent vores svar på reklamationen
     
  4. Når og hvis det er aftalt med os, send da varen retur til os. Vi sender en returlabel - uden beregning - til dig på mail, som du kan bruge til pakken
     
  5. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage
     
  6. Få en kvittering for afsendelse af pakken, når du indleverer den til forsendelse
     

 

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os på [email protected] eller tlf. 60708383.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse [email protected].

 

1
Hvornår længe kan jeg lave en reklamation på en vare?
Hos Cykelgear.dk har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten får din vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
2
Hvor skal jeg henvende mig med en reklamation?
Du skal sende en mail til [email protected] med dit ordrenummer, en forklaring på problemet og gerne billeder eller video af problemet. Se mere om reklamation længere oppe på denne side.
3
Hvordan sender jeg min reklamation retur?
Når din reklamation er godkendt eller varen skal sendes ind for at blive tjekket yderligere, vil du modtage en returlabel på mail fra os.
4
Hvor kan jeg klage over mit køb?
Er du ikke tilfreds med din vare eller din ordre, tag endelig kontakt til os i kundeservice, så finder vi helt sikkert en løsning på problemet.
5
Min vare er beskadiget under transport - hvad gør jeg?
Hvis du modtager en vare, som er beskadiget ved modtagelse, skal du kontakte os hurtigst muligt på mail. Send gerne ordre ID, beskrivelse samt billede af skaden. Du har 14 dage til at rette henvendelse til os.