Mine ordrer

Bestillinger

Når du har gennemført en bestilling og hvis du har oprettet en konto, kan du logge ind på din konto og under “Mine sider” kan du få et overblik over dine ordrer.
Under “Mine sider” finder du siden “Mine ordrer”, og det er her, du finder din ordre samt tidligere ordrer. Dine ordrer er delt op i aktive ordrer og tidligere ordrer. Aktive ordrer, er de ordrer, som ikke er afsendt fra lageret endnu. Tidligere ordrer, er de ordrer, der allerede er afsendt fra lageret. Du kan herunder læse, hvordan du kommer ind på din brugerkonto og finder “Mine sider”.

Har du ikke en bruger, så kan du finde oplysningerne i de mails vi sender til dig. 

 

Brugerkonto

Når du lægger en ordre hos os, kan du ved bestilling vælge at få oprettet en bruger. På den måde samler vi alle dine oplysninger, tidligere ordrer, senest købte produkter og meget mere. Opretter du en bruger, bliver det samtidig nemmere for dig at handle næste gang. Vi anbefaler, at du opretter en bruger for at få den bedste oplevelse.  


Du har to forskellige måder at få oprettet en bruger på:
 

  • Opret bruger før køb:
    Tryk på “Log ind” øverst til højre i webshoppen. Her kan du efterfølgende vælge “Opret bruger”. Følg herefter processen for at oprette din bruger. Har du allerede en bruger, så er det også her, du kan logge ind eller få gensendt et nyt password i tilfælde af, at du har glemt dette. 
     

  • Opret bruger i checkout:
    I forbindelse med at du placerer en bestilling på vores webshop, kan du i checkout vælge at få oprettet en bruger. Denne oprettes så efter, at du har gennemført din bestilling. Du kan straks herefter se status på din netop placerede ordre. 

 

Ved at have en bruger får du bedre adgang til dine oplysninger, tidligere ordrer m.m. Vælger du ikke at oprette en bruger, vil du naturligvis kunne følge dine ordrer gennem de mails, vi sender til dig løbende. 

 

Levering

Alt afhængig af hvilken leveringsform, du har valgt, da du gennemførte din ordre, er der forskellige leveringstider ved de forskellige fragtfirmaer. Vil du vide mere om de forskellige leveringsformer, kan du læse mere her. Du kan derudover se status på din ordre herunder også track & trace på din ordre ved at logge ind på din bruger eller i de mails, vi sender til dig løbende. 

 

Ordrestatus - Følg din ordre

Du kan i realtid følge din ordre og holde øje med, hvor langt vi er kommet med den inde på “Mine ordrer” under “Mine sider”. Du kan se, når vi er ved at pakke den, og når den er blevet afsendt. Derefter kan du også følge pakken, efter den afsendt fra vores lager og indtil du har modtaget den eller den er klar til afhentning i pakkeshop. 

Ved afsendelse fra vores lager, modtager du et trackingnummer på din e-mail, hvor du ligeledes kan følge din pakke, indtil den er leveret.

 

Ændring af ordre

Har du brug for at foretage en ændring af din ordre, kan du gøre det ved at kontakte vores kundeservice. Du kan ændre i din ordre, indtil vi påbegynder at pakke din ordre. Bemærk, at vi ofte påbegynder pakning af din ordre, kort tid efter at den er afgivet.

 

Annullering af ordre

Så længe din ordre ikke er afsendt fra vores lager, har du muligheden for at annullere din ordre. For at annullere ordren skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt.

 

1
Jeg har glemt mit kodeord. Hvad gør jeg?
Har du glemt dit kodeord, tryk på "Log ind" i øverste højre hjørne af siden og derefter på "Glemt password". Udfyld din mailadresse og du får herefter tilsendt et nyt password på din email. Modtager du ikke en mail, så husk at tjekke din spam.
2
Hvordan opretter jeg en brugerkonto?
Du har to forskellige måder at få oprettet en bruger på: Opret bruger før køb: Tryk på "Log ind" øverst til højre i webshoppen. Her kan du efterfølgende vælge "Opret bruger". Følg herefter processen for at oprette din bruger. Har du allerede en bruger, så er det også her, du kan logge ind eller få gensendt et nyt password i tilfælde af, at du har glemt dette. Opret bruger i checkout: I forbindelse med at du placerer en bestilling på vores webshop, kan du i checkout vælge at få oprettet en bruger. Denne oprettes så efter, at du har gennemført din bestilling. Du kan straks herefter se status på din netop placerede ordre under "Mine sider".
3
Hvordan finder jeg en tidligere ordre?
Du logger ind på "Mine sider" med din e-mailadresse og dit kodeord. Her kan du se alle dine tidligere ordrer under "Mine ordrer". Under "Aktive ordrer" kan du finde de ordre der endnu ikke er afsendt og under "Tidligere ordrer" finder du dine gamle ordrer, som er afsendt fra vores lager. Her kan du også få gensendt en faktura.
4
Kan jeg ændre min ordre?
Du har mulighed for at ændre din ordre, indtil vi begynder at pakke ordren. Har du brug for at ændre din ordre, skal du kontakte kundeservice hurtigst muligt, efter du har bestilt din ordre. Vi påbegynder nemlig oftest straks pakningen af ordren hvis alle varer er på lager, da vores lager er åbent dage inkl. weekender.
5
Hvordan annullerer jeg min ordre?
Du annullerer din ordre ved at kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. Du har mulighed for at annullere din ordre helt indtil den bliver afsendt fra vores lager. Vi er ofte hurtige til at pakke din ordre, så derfor kan det desværre hurtigt være for sent. Vi gør selvfølgelig alt hvad vi kan for at hjælpe dig.
6
Kan jeg følge min ordre?
Du kan hele tiden følge din ordre inde under "Mine sider". Under "Mine ordrer" kan du klikke dig ind på den ordre, som du vil følge. Har du ikke en bruger, modtager du løbende mails fra os, hvor du ligeledes kan følge din ordre, indtil den er leveret. Ønsker du at oprette en bruger og se ordrestatus, kan du gøre dette ved at klikke på "Log ind" øverst på siden og herefter vælge "Opret konto"
7
Hvor langt er min ordre?
Du kan logge ind under "Mine sider". Her kan du i realtid se din ordrestatus under "Mine ordrer".
8
Kan jeg lave et tillæg til min ordre?
Hvis du glemte noget, så kan du i checkout vælge at lave et tillæg til din ordre indtil pakning på lageret påbegyndes. På den måde kan du spare fragten, og vi sørger automatisk for at begge ordrer sendes samlet. Kontakt vores kundeservice, hvis du har behov for hjælp.
9
Min ordre er ikke kommet frem. Hvad gør jeg?
Hvis du oplever at vores fragtsamarbejdspartner ikke har leveret pakken til dig, kontakt vores kundeservice, så vil vi hurtigst muligt hjælpe dig.
10
Min pakke er beskadiget eller der mangler ting i kassen. Hvad gør jeg?
Hvis du oplever en fejlbehæftet eller mangelfuld levering, kontakt vores kundeservice hurtigst muligt, så finder vi en løsning. Send meget gerne en mail med informationer samt billede. Så kigger vi på det hurtigst muligt.